Zwroty i reklamacje
Nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu i chcesz go wymienić na inny? Nie pasuje rozmiar albo coś się zepsuło? To proste!
Najpierw dokładnie wypełnij poniższy formularz elektroniczny. Dzięki systemowi Retino cały proces zwrotu, wymiany lub reklamacji będziesz mieć pod kontrolą na każdym etapie. Miło Cię zaskoczymy – wymiana lub zwrot w BERGAM to szybki i prosty proces. Przy wymianie lub zwrocie towaru pamiętaj, że należy odesłać produkt nieużywany, czysty i nieuszkodzony. Starannie zapakuj przesyłkę i przekaż ją wybranemu przez siebie przewoźnikowi. Gdy paczka dotrze do naszego magazynu, sprawdzimy towar i poinformujemy Cię o dalszym postępowaniu.
Ważne informacje – prosimy o zapoznanie się:
1. Nie wysyłaj produktu-skontaktujemy się z Tobą po weryfikacji zgłoszenia.
2. Chcesz wymienić lub zwrócić produkt?
A. Możesz skorzystać z opcji nadania paczki przez punkt GLS PS. Koszt przesyłki 9 zł zostanie odliczony w dokumencie korygującym.
B. Możesz wybrać innych przewoźników dostępnych w systemie Retino: InPost – Paczkomaty 17 zł lub DHL PS 31 zł.
C. Możesz też odesłać produkt na adres naszego magazynu, który jest podany poniżej.
Zwroty docierają do nas w ciągu 7 dni. Zwrot środków pieniężnych na Twoje konto nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni. Jeśli czas oczekiwania przekroczy ten termin poinformuj nas o tym.
Adres magazynu:
Fulfillment CZ s.r.o.
BERGAM
CTPark Prague North, Hala: D8.7B unit B
Úžice 341/2
Kod pocztowy: 277 45
Współrzędne GPS magazynu: 50.254509, 14.350471

📞 Telefon:+ 420 216 216 931
📧 E-mail: reklamacje@bergam.pl
